ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

درویش مدیرعامل پرسپولیس ماند

  • کد خبر: ۱۶۸۷۴۷
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
درویش مدیرعامل پرسپولیس ماند
رضا درویش از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حذف شد و تنها مدیرعامل سرخپوشان خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع سرنوشت‌ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.
این در حالی است که حسین شهریاری، محمد دلبری و حسین خبیری سه عضو هیئت مدیره هستند که در سمت خود به کار ادامه خواهند داد و پیمان حدادی نیز نفر جدیدی است که در این جایگاه کارش را آغاز می‌کند.
نکته مهم این است که بسیاری انتظار نداشتند رضا درویش از هیئت‌مدیره کنار برود، اما این اتفاق رخ نداد تا او باوجود ابقا در سمت مدیرعاملی، جایگاه قبلی را از دست بدهد.
همچنین هیئت مدیره سرخپوشان برای دوره جدید ۵ نفره خواهد بود و پیمان حدادی تنها کسی است که به این جمع اضافه می‌شود و باید دید که چه خواهد کرد.
در حالی که تصور می‌شد مجید پوراحمدی نیز از ترکیب هیئت مدیره کنار خواهد رفت، اما او در پست خود باقی مانده تا رضا درویش تنها عضو کنار رفته از ترکیب مدیریتی سرخپوشان باشد و تنها در پست مدیرعاملی باقی بماند.
ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: پیمان حدادی، مجید پوراحمدی، حسین خبیری، حسین شهریاری و محمد دلبری. باید دید حالا این نفرات چه مدت در این پست باقی خواهند ماند و کار خود را به چه شکلی پیش خواهند برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->